BMWB/SBGE - Brusselse Maatschappij voor Waterbeheer
HOME > Jobs

Jobs

In het kader van het personeelsbeheer, werft onze onderneming aan:


Payroll & HR Assistent (M/V)
NL/FR
op VOLTIJDSE BASIS (38 u/week)

Plaats van tewerkstelling: Brussel (Vlakbij Centraal station)

TAKEN

  • Voorbereiden van de payroll in samenwerking met een sociaal secretariaat (+/- 60 pers. : 97% contractuele en 3 % statutairen/Barema’s + specifieke premies)
  • Zorgen voor een correcte personeelsadministratie (loonbeheer, verschillende premies, maaltijdcheques, verlof, ziekte, verzekeringen &hellips;), opvolgen van administratieve documenten,&hellips;
  • Verantwoordelijk zijn voor bepaalde HR projecten : statuut, arbeidsreglement, onthaalbeleid,&hellips;
  • Administratieve ondersteuning van de HR Directie. U rapporteert rechtstreeks aan de HR-directrice.



PROFIEL

  • Bachelor/graduaat binnen HR, personeelsadministratie, recht of boekhouding
  • Minimum 5 jaar ervaring binnen payroll en personeelsadministratie
  • Zeer goede kennis van de sociale wetgeving
  • U beheerst MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint, &hellips;) en Internet
  • U bent in staat om uw werk zelfstandig, stipt, discreet en gestructureerd te organiseren
  • U bent klantengericht en stressbestendig
  • U bent dynamisch, u heeft teamspirit en uitstekende vaardigheden op het vlak van menselijke relaties
  • U bent assertief, “problem solver” en resultaatgericht
  • Kennis van Mpléo en/of Unitime is een pluspunt.



AANBOD

Een contract van onbepaalde duur (38 uur/week).
Een loonpakket (volgens barema, rekening houdend met uw niveau van opleiding en beroepservaring), aangevuld met extralegale voordelen (kosteloze groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, &hellips;).

Interesse om in een regionaal bedrijf in volle ontwikkeling te werken waarvan de waarden “welzijn, veiligheid, dienstverlening en duurzaamheid” zijn? Stuur dan direct uw motivatiebrief en uw CV naar recrutement@sbge.be met referentie AAL/01 t.a.v. van onze HR Business Partner.



Gelijke kansen en diversiteit

De BMWB wil dat haar personeel een weerspiegeling is van onze moderne samenleving in al haar diversiteit. Zij garandeert een objectieve selectieprocedure. We selecteren enkel op basis van diploma’s en competenties. Huidskleur, afkomst, geslacht, seksuele geaardheid, filosofische - en geloofsovertuiging of handicap spelen geen rol bij het evalueren van uw competenties.



PDF versie

 


 

In het kader van de uitbating van het zuiveringsstation in het Zuiden van Brussel (Anderlecht/Vorst) is onze maatschappij momenteel op zoek naar een:


TEAMLEIDER (M/V)
EXPLOITATIE ZUIVERING

Plaats van tewerkstelling: Anderlecht/Vorst

OPDRACHT

U versterkt de Directie Exploitatie van de onderneming en werkt dagelijks, onder de directe leiding van een ingenieur, mee aan de exploitatie van de zuiveringsstation om de behandeling van het afvalwater te verzorgen.
Uw werk bestaat uit:

  • Organiseren en omkaderen van het werk van de teams van exploitatieagenten met respect voor de hygiëneregels en de veiligheidsvoorschriften,
  • Het vervullen van de rol van technische support (proces en elektromechanica) voor de exploitatieagenten,
  • Controleren en evalueren van de uitvoering van de opdrachten die aan de agenten worden toevertrouwd,
  • Deelnemen aan de toepassing van de werkprocedures van de BMWB (CMMS …) en deze opvolgen,
  • Coördineren en plannen van uw interventies met de andere teamleiders die verbonden zijn met de site,
  • De dagelijkse rapportering van de werking van de fabriek invullen en bijhouden.



PROFIEL

  • U bent in het bezit van
    • ofwel een diploma van Graduaat/Bachelor in een technische richting,
    • ofwel een diploma van niveau A2/CESS met minstens 10 jaar ervaring in een functie van dit type
  • U bent bekwaam om uitrustingsplannen, elektrische schema’s, functionele analyses van de fabriek en exploitatienota’s te lezen, te begrijpen en te interpreteren.
  • U werkt graag met een team op het terrein.
  • U leidt uw teams en legt daarbij een oprechte belangstelling voor het menselijke aspect aan de dag.
  • U bent dynamisch, georganiseerd, autonoom en reactief ingesteld, en u aarzelt niet om prioriteiten en dringende gevallen te beheren.
  • U bent een “problem solver” met een “resultaatgerichte” reflex.
  • U hebt feeling voor communicatie en u aarzelt niet om uw ideeën en uw kennis met uw collega’s te delen.
  • U gebruikt courant de kantoorapplicaties die onmisbaar zijn voor een goede uitoefening van de functie [Microsoft Office (Word, Excel, Outlook,…) en Internet]
  • U beschikt indien mogelijk over een VCA-brevet, een rijbewijs voor een clark en een opleiding (BA5) voor elektrische risico’s LS en HS.
  • Ervaring met de exploitatie van een zuiveringsstation vormt een troef.



AANBOD

Een contract van onbepaalde duur (38 uur/week) met variabele shiften (ofwel 6-14 u., ofwel 13-21 u.) met wachtprestaties op afroep in de week en in het weekend [ongeveer 14 weken per jaar].
Een loonpakket (volgens barema, rekening houdend met uw niveau van opleiding en beroepservaring), aangevuld met extralegale voordelen (bedrijfswagen, GSM, kosteloze groepsverzekering en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, …).

Interesse om in een regionaal bedrijf in volle ontwikkeling te werken waarvan de waarden “welzijn, veiligheid, dienstverlening en duurzaamheid” zijn? Stuur dan direct uw motivatiebrief en uw CV naar recrutement@sbge.be met referentie LRA/01 t.a.v. van onze HR Business Partner.



Gelijke kansen en diversiteit

De BMWB wil dat haar personeel een weerspiegeling is van onze moderne samenleving in al haar diversiteit. Zij garandeert een objectieve selectieprocedure. We selecteren enkel op basis van diploma’s en competenties. Huidskleur, afkomst, geslacht, seksuele geaardheid, filosofische - en geloofsovertuiging of handicap spelen geen rol bij het evalueren van uw competenties.



PDF versie

 


 

De BMWB is momenteel op zoek naar een


Financieel controleur (M/V)

Plaats van tewerkstelling: Brussel (vlakbij het Centraal Station)

OPDRACHT

Onder begeleiding van de Administratieve en Financiële Directrice en in nauwe samenwerking met de interne medewerkers (AFD maar ook de Directies Werven en Exploitatie), zullen uw verantwoordelijkheden de volgende zijn:

  • Analyse van de kwantitatieve en kwalitatieve varianties tussen de voorspelde en gerealiseerde cijfers (budget, financieel plan en investeringsplan)
  • Creatie en ontwikkeling van boordtabellen en indicatoren teneinde de vooruitgang van de missies opgenomen in het beheercontract van de onderneming op te volgen
  • Het op elkaar afstemmen van werkwijzen en analyse- en controletools om onder andere de werven en investeringen op te volgen
  • Inschatting van de risico’s en aanbevelingen voor de uitvoering van nieuwe controles (onder andere wat betreft de openbare aanbestedingen)
  • Implementatie en verbetering van reportage tools in samenwerking met andere departementen (onder andere voor rekening van Brugel)
  • Opmaak van actieplannen en aanbevelingen voor het management met als doel de verbetering van de financiële prestaties
  • Identificatie en aanmaak van de nodige documenten en procedures voor de invulling van de opdracht
  • Bijhouden van de boekhouding volgens de wettelijke bepalingen.



PROFIEL

  • Master of bachelor (financiën, economie of gelijkwaardig) met ervaring in boekhouding
  • 3 à 5 jaren ervaring in controlebeheer
  • Grondige beheersing van MS Office, Internet. Kennis van Winbooks is een pluspunt.
  • Goede operationele kennis (gesproken en geschreven) van het Frans
  • Uitgesproken zin voor analyse
  • Nauwkeurig en in staat zonder stress te werken met respect voor deadlines
  • "Oplossing- "en "Resultaatgericht"
  • In staat om dossiers met een kritisch oog te behandelen
  • Bekwaam om zowel autonoom als in team te werken
  • Snel beschikbaar



WIJ BIEDEN

Wij bieden u een contract van onbepaalde duur (38 uren/week) samen met een aantrekkelijk loonpakket (volgens barema + maaltijdcheques, gsm, gratis groeps- en hospitalisatieverzekering, geschenk-cheques, talrijke opleidingsmogelijkheden…) dat rekening houdt met het niveau van uw studies en beroepservaring.

Interesse om in een regionaal bedrijf in volle ontwikkeling te werken waarvan de waarden "welzijn, veiligheid, dienstverlening en duurzaamheid" zijn? Stuur dan direct uw motivatiebrief en uw CV naar recrutement@sbge.be met referentie ARE/02 t.a.v. van onze HR Business Partner.



Gelijke kansen en diversiteit

De BMWB wil dat haar personeel een weerspiegeling is van onze moderne samenleving in al haar diversiteit. Zij garandeert een objectieve selectieprocedure. We selecteren enkel op basis van diploma’s en competenties. Huidskleur, afkomst, geslacht, seksuele geaardheid, filosofische - en geloofsovertuiging of handicap spelen geen rol bij het evalueren van uw competenties.



PDF versie

SBGE BMWB NL

© 2011 SBGE BMWB - All Rights Reserved - Site map - Wettelijke vermeldingen

SBGE BMWB NL